Perchè Sceglie Noi?

Perchè sceglie noi?
JIXIANG CONNECTOR FOCUS SU 4 STANDARDS PRINCIPALI.

Qualità
A reputazione di JIXIANG Products per a qualità copre più di cinque anni di funziunamentu, ma ci sforzemu continuamente di ottene risultati ancu più grandi per i nostri clienti ogni ghjornu.


Attraversu u nostru dipartimentu di qualità dedicatu è sottu a guida di una "cintura negra maestra" magra à sei sigma, mettimu a nostra strategia di qualità di 2 anni; pianificà in anticipu per i bisogni futuri di i nostri clienti è assicurendu chì cuntinuemu à mantene un altu livellu di qualità in tutti i campi di l'affari.


In 2010 avemu ottinutu ISO 9001 è questu hè statu validatu ogni 3 anni da tandu, cumpresa a nostra validazione attuale à ISO 9001: 2016 in Feb, 2017. Recentemente, avemu più enfasi in a prutezzione di l'ambiente. U certificatu Rohs hè appruvatu.


A ottene una certificazione ricunnisciuta in u mondu ùn solu furnisce JIXIANG cù una struttura stretta per a qualità in e nostre operazioni; furnisce i clienti è i fornituri cù una assicurazione indipendente chì JIXIANG hè una urganizazione d'alta qualità.


· Mantene u nostru sistema di gestione cummerciale in cunfurmità cù i requisiti di ISO 9001 2016.
· Aduprate apprupriamente materiale di ottone è nylon per riduce a contaminazione.
· Realizà rivisioni di e misurazioni di u prucessu mensili cum'è l'analisi finanziaria è l'analisi di marketing.
· Analizà è seguite i feedback di i clienti è a satisfaczione in modu regulare



persunalizazione
JIXIANG cum'è un fabricatore, avemu dedicatu à rende i clienti satificati cù i nostri pressacavi. Strictamente secondu i disegni offerti da i clienti, aghjunghje alcuni suggerimenti chì facenu i prudutti più adattati per l'applicazione. Per guadagnà a fiducia è u core di u cliente, a revisione di i disegni è a produzzione di campioni sò necessarii per i dui lati. Dopu avè verificatu per parechje volte è cunferma da i clienti, avemu da principià a produzzione di massa. Spessu, carichendu l'infurmazioni di produzzione à i clienti è cuntinuendu à seguità.


· Sicondu e richieste di i clienti, rende u disegnu precisu.

· Cuntrollà i campioni cù i clienti finu à chì i dui lati sò d'accordu.
· Fà u seguitu cù i clienti dopu avè ricevutu i prudutti.
·Analizendu i feedbacki è migliurà noi stessi.



Ambiente
Siccomu e persone sò cuscenti di l'impurtanza di l'ambiente, avemu bisognu di prutezzione di u nostru ambiente in u quale campemu è travagliemu, è simu impegnati à minimizzà l'impattu di e nostre operazioni à livellu lucale.


I nostri obiettivi ambientali annuali è ugettivi sò sviluppati cum'è parte di u nostru prucessu di migliione cuntinuu, è monitorati nantu à una basa mensuale. Questu include l'efficienza energetica, a minimizazione di i rifiuti, l'efficienza di e risorse è u riciclamentu, è ancu qualsiasi risichi ambientali assuciati à u nostru travagliu. Ogni parte di e nostre operazioni hè sfida à scuntrà questi obiettivi.


· Implementazione di cesti di riciclamentu intornu à e zone chjave in l'affari

·Serviziu rigulari di triturazione di carta per eliminà i rifiuti di carta in modu risorsu
· Minimising waste energy through improved LED lighting in offices
· Riduzzione di l'acqua per via di l'implementazione di un novu sistema di filtrazione di l'acqua



Consegna
JIXIANG promette à i nostri clienti una consegna rapida. Acceleremu a nostra pruduzzione, ma mantenemu sempre a qualità, per risponde à i bisogni urgenti di i nostri clienti.


Di solitu, per i picculi ordini, 3 ghjorni di travagliu o menu pudemu furnisce a merchenzie. Se a quantità hè grande, ci vulerà circa 15-20 ghjorni di travagliu per pruduce. Express, spedizione o via aerea, tocca à i clienti.


· Consegna merchenzie u più prestu pussibule cù sempre di alta qualità.
· Variità di modi di trasportu sò dispunibili.

We use cookies to offer you a better browsing experience, analyze site traffic and personalize content. By using this site, you agree to our use of cookies. Privacy Policy
Reject Accept