Notizie di l'industria

Cumu cunnette u cable joint? Cumu Impermeabile?

2021-09-15
I connettori di u cable d'alimentazione sò classificati in + connector, - connector, è T-connector. A cunnessione deve esse intricata, liscia è inutile. Chì sò i metudi di cunnessione di i cavi? Chì sò i metudi di trattamentu di l'impermeabilità di i giunti di cable?

1. Metudu di cunnessione Cable

I connettori di u cable d'alimentazione sò classificati in + connector, - connector, è T-connector. Seams deve esse ferita, liscia è inutile. Prima chì a fine di u filu hè disconnected, appughjà delicatamente a pinza di u filu, poi u ventu intornu à a bocca, poi swing it left and right, è dopu cunnette l'estremità di u filu à u connettore per disconnect. Se l'articulazione hè in un locu seccu, deve esse impannillata cù dui strati di tela nera isolante, dopu dui strati di cinta plastica (cunnisciutu ancu com'è cinta PVC), dopu dui o trè strati di cinta autoadesiva insulating J-10 allungata. circa 200%, è infine dui strati di cinta plastica.

A causa di l'usu direttu di plastica cù assai disadvantages: cinta plastica faciule di pruduce dislocazione di cola, cola aperta; Quandu a carica elettrica hè pisanti, l'articulazione hè calda, a striscia di plastica hè faciule di funnu è riduzzione; I connettori di putenza sò pressati inseme in a scatula di junction. Quandu i connettori sò burr, hè faciule per sbattà e cinta di plastica. Questi periculi oculati mette in periculu direttamente a salvezza persunale, facenu a linea moderata, causanu u focu. Tuttavia, l 'usu di insulating nastro neru ùn succede, hà una certa forza, flessibilità, pò esse imballata in a cucitura per un longu tempu, sughjettu à tempu è a temperatura è tippu fissu seccu, ùn falà, è flame retardant.

Inoltre, a cinta adhesiva pò esse a prova di umidità è a prova di ruggine dopu avè imballata cù cinta nera isolante. Di sicuru, a cinta autoadesiva d'insulazione hà ancu difetti, ancu s'ellu hè una bona prestazione impermeabile, ma faciule da rompe, cusì infine cù dui strati di cinta plastica impannillata cum'è una strata protettiva, l'articulazione di a cinta autoadesiva d'insulazione è l'articulazione. ùn stà micca inseme, u rendiment hè megliu.


2. Cumu hè u cable joint waterproof

A cinta impermeable d'alta pressione, cum'è a cinta d'insulazione plastica ordinaria, pò esse imballata. A cinta s'assumiglia di gomma, nera cum'è un pneumaticu di vittura, più suave, più grossa, imballata, clipped in un sanu, cumplettamente sigillatu, è impermeable à l'acqua. Pudete cumprà in ogni locu chì vende materiali elettrici.


Introduzione à u bushing di unione di cavi

A qualità generale di l'usu esternu di a linea elettrica hè bona, a durezza di a cunchiglia hè alta, u refrattariu di l'involucro, u rendiment impermeabile hè bonu.

Casing, comunmente utilizatu in l'edificazioni di u sotano, prutegge i tubi o i cerchi per facilità l'installazione di tubi.

Classificazione di boccole: boccola rigida, boccola impermeabile flessibile, boccola di tubi d'acciaio, boccola di lamiera di ferro, ecc.

We use cookies to offer you a better browsing experience, analyze site traffic and personalize content. By using this site, you agree to our use of cookies. Privacy Policy
Reject Accept