Notizie di l'industria

Metudu di stallazione di cunnettori di tubi metallici

2021-09-15
L'articulazione di u tubu di metallu hè un tipu di pipa flessibile di alta qualità in una pipeline industriale muderna. Hè cumpostu principarmenti di soffietti, manichi di rete è articuli. U so tubu internu hè un soffiu spirale o annular di muru sottile d'acciaio inossidabile, set di rete esterna di soffietto, hè fattu di filu d'acciaio inossidabile o cinturione d'acciaio secondu certi parametri tessuti.

L'articulazione di u tubu di metallu hè un tipu di pipa flessibile di alta qualità in una pipeline industriale muderna. Hè cumpostu principarmenti di soffietti, manichi di rete è articuli. U so tubu internu hè un soffiu spirale o annular di muru sottile d'acciaio inossidabile, set di rete esterna di soffietto, hè fattu di filu d'acciaio inossidabile o cinturione d'acciaio secondu certi parametri tessuti. I giunzioni o flange à e duie estremità di u tubu duveranu currispondenu à i giunti o flange di a tubazione di u cliente. I soffietti di a manguera sò furmati da tubi d'acciaio inossidabile senza saldatura o multi-saldati estremamente sottili cù un prucessu di plastica d'alta precisione. A causa di e caratteristiche elastiche di u prufilu di u soffiu, a manguera hà una bona flessibilità è resistenza à a fatigue, cusì hè faciule d'assorbà a carica ciclica di varii deformazioni di u muvimentu, in particulare in u sistema di pipeline hà a capacità di cumpensà un grande spustamentu. Visualizazione media, automatizazione di prucessu.

Durante a stallazione, i dui estremità di u tubu di metallu sò relativamente torciati. Principalmente appariscenu in i dui estremità di u tubu di metallu, per a cunnessione di flange à a scena di a stallazione à bordu, spessu per via di errore di stallazione, ùn pò micca esse culligatu à i dui estremità di l'allineamentu di i fori di flange, è offset, è hà pensatu chì u connettore di tubi resiste. cumpensu displacement torsional, ma in fattu, tubu di metallu stessu ùn pò cumpensà u spustamentu torsional, u risultatu hè un tubu di metallu hè ruttu, Ci hè una fuga in u pipeline. In questu casu, una estremità di una flange solta pò esse usata per cunnette u tubu di metallu.

Grandi deviazioni radiali esistenu à e duie estremità di u tubu di metallu durante a stallazione. Ancu s'è u tubu di metallu pò cumpensà u spustamentu laterale, ma s'ellu si finisce quandu a stallazione hè displacement radiale relativamente più grande, riducerà a direzzione di a quantità attuale pò esse compensata, pò causà l'usu bisognu à a quantità di compensazione hè più grande di u tubu in. a direzzione di a quantità attuale pò esse cumpensata in questa direzzione, cusì risultatu in danni di fatigue è danni di tubi metallici.

We use cookies to offer you a better browsing experience, analyze site traffic and personalize content. By using this site, you agree to our use of cookies. Privacy Policy
Reject Accept