Notizie di l'industria

Connettori di cable d'alta tensione

2021-09-15
L'unione di cable d'alta tensione hè una parte in a linea di cable, chì pò realizà a cunnessione di dui cables è migliurà u campu elettricu à a fine di dui cables.

I circuiti longu devenu cunnette dui o più segmenti di cable per mezu di l'altru, chì esige cunnessione dritta. U cunnessu drittu hè un accessori chì cunnetta dui cables per furmà un circuitu cuntinuu, in particulare u connettore chì a so cunchiglia metallica di u connettore hè elettricamente cuntinuu cù u scudo metallicu è u scudo d'insulazione di u cable cunnessu. Per riduce a forza elettromotrice indotta di una guaina metallica, e linee d'alta tensione necessitanu giunzioni d'insulazione per realizà a cunnessione di trasposizione incruciata, per eliminà a corrente di circulazione generata da a forza elettromotrice indotta. Connettore insulatu Un cunnessu chì scollega elettricamente a guaina metallica, u scudo metallicu è u scudo d'insulazione di un cable. Articuli di u cable, secondu u so rolu in a linea, in più di l'articulazioni d'insulazione è e articuli dritti, ponu avè articuli di ramu è sopra articuli.


We use cookies to offer you a better browsing experience, analyze site traffic and personalize content. By using this site, you agree to our use of cookies. Privacy Policy
Reject Accept