Notizie di l'industria

Passi di u funziunamentu di a Macchina di Formazione di Nut

2021-10-08
Passi di u funziunamentu dinocemacchina di furmazione
I passi di u funziunamentu di a macchina di furmazione di noci sò più detallati. Avemu da piglià misure currispundenti in ogni ligame. Per fà u travagliu di a machina liscia, duvemu assicurà chì ogni passu hè realizatu in cunfurmità cù i passi scientifichi. Accende l'interruttore d'alimentazione è l'indicatore di putenza s'illumina. Verificate se ogni valvula d'oliu hè aperta, è accende u buttone di freccia di u cambiamentu. Aprite l'oliu di rinfrescante di u moldu è l'oliu lubrificante meccanicu, è verificate se u circuitu d'oliu hè liscia è se a pressione d'oliu hè abbastanza.
Aprite a tappa è verificate s'ellu ci hè detritu in u tank di carburante trà u punch rod è u moldu. I pezzi standard si riferiscenu à e parti cumunimenti usate (parti), cum'è parti filettate, chiavi, pin, cuscinetti rulli, etc., chì sò stati cumplettamente standardizzati in struttura, dimensione, metudu di disegnu, marcatura è altri aspetti è pruduciutu da fabbriche prufessiunali. I pezzi meccanichi è i cumpunenti cù un altu gradu di standardizazione è una forte versatilità di l'industria sò ancu chjamati parti di u scopu generale. Se u muffa hè solta, verificate se ogni parte di u muffa hè ferma è stretta. Press "inch" per verificà se ogni parte hà una forma anormale o un sonu anormale. In circustanze normale, copre a tappa protettiva di u muffa, accende l'oliu di rinfrescamentu di u muffa, è prima appughjà "inch" per verificà s'ellu ci hè un statu anormale.
Sottu à e cundizioni nurmali sopra citati, liberate a pollice è poi appughjà u buttone Run per cambià a bassa velocità à alta velocità. I fasteners sò ancu chjamati parti standard in u mercatu, chì sò cumpunenti meccanichi chì ponu risolve meccanicamente o ligà dui o più cumpunenti. Hè carattarizatu da una larga varietà di specificazioni, diverse prestazioni è usi, è un altu gradu di standardizazione, serializazione è generalizazione. I fasteners sò i pezzi basi meccanichi più utilizati è sò in grande dumanda. Dopu un periudu di osservazione, pensu chì ùn ci hè micca prublema cù a liberazione di u buttone "Run". Sè vo vulete piantà durante u prucessu di pruduzzione, per piacè appughjà u buttone "Stop", è poi spegne l'oliu di rinfrescante.
Brass Through Type Cable Gland PG Thread
We use cookies to offer you a better browsing experience, analyze site traffic and personalize content. By using this site, you agree to our use of cookies. Privacy Policy
Reject Accept