Notizie di l'industria

Metudu di prova di u Cable Joint

2021-10-08
Metudu di provaunione di cable
1. Temperature sensing cable type Temperature measurement: U cable sensing temperature hè piazzatu in parallelu cù u cable. Quandu a temperatura di u cable supera u valore di a temperatura fissa, u cable di sensazione hè in cortocircuite è un signale di alarme hè mandatu à u sistema di cuntrollu. I svantaghji di i cavi di sensori di temperatura ordinali sò: alarme distruttiva, temperatura d'alarma fissa, signale di difettu incomplete, installazione è mantenimentu di u sistema inconveniente, è facili danni à l'equipaggiu.
2. Misurazione di a temperatura di u termistore: u termistore pò ièssiri usatu per misurà a temperatura di u cable, ma hè un output analogicu. Hè bisognu à esse amplificatu da u signale è A / D cunvertitu per riceve. Ogni termistore deve esse cablatu individualmente, u filatu hè cumplicatu, è u termistore hè faciule. A quantità di danni è mantenimentu hè grande, è u sensoru ùn hà micca una funzione d'autocontrollu è deve esse verificatu spessu.
3. Misurazione di a temperatura di u sensoru infrared: u sensoru infrared usa tutti l'uggetti chì a temperatura hè più altu di u zero assolutu per emette energia di radiazione infrared à u spaziu circundante. L'energia di radiazione infrarossa di un ughjettu è a so distribuzione secondu a lunghezza d'onda sò strettamente ligati à a so temperatura di a superficia. Dunque, misurà l'energia infrared irradiata da l'ughjettu stessu, a so temperatura di a superficia pò esse misurata accuratamente.
4. Termocoppia misura temperature tippu: U signali di trasmissioni thermocouple abbisogna una linea cumpensu spiciali, è a distanza di trasmissione ùn deve esse troppu longa. Ùn hè micca adattatu per a situazione attuale induve a testa di u cable hà una superficia di distribuzione larga; u termistore hè di solitu una resistenza di platinu, chì generalmente abbisogna a trasmissione di trè fili è a pruduzzioni di ponte equilibrata. A distanza di trasmissione ùn deve esse troppu longa, è a capacità anti-interferenza hè povira.
5. Misurazione di temperatura di u tipu di circuit integratu: Ci sò parechji tippi di elementi di misurazione di temperatura di u circuitu integratu, frà i quali l'elementu di u tippu di output currente hà una resistenza interna più grande è hè adattatu per a trasmissione di longa distanza. In generale, sò chjuchi in grandezza è ponu esse sigillati à u puntu di misurazione da una resina di silicone termoconduttiva, chì hè resistente à a corrosione, l'umidità è l'alte temperature. U cablaggio esternu hè guidatu da dui fili per trasmette dati, ma hè assai affettatu da a forza elettromagnetica à u puntu di misurazione.
6. Fibra ottica distributed temperature monitoring: U sistema di misurazione di temperatura distribuita in fibra ottica hè un sistema relativamente avanzatu. A misurazione di a temperatura hè cumpletata generendu l'effettu di a temperatura di dispersione Raman inversa di l'impulsu laser trasmessu in a fibra ottica. L'ultimu sistema di monitorizazione di a temperatura distribuita in fibra ottica permette una lunghezza di u ciclu di fibra ottica finu à 12 km è una precisione di misurazione di ± 1 ° C.
Brass Flexible Cable Gland
We use cookies to offer you a better browsing experience, analyze site traffic and personalize content. By using this site, you agree to our use of cookies. Privacy Policy
Reject Accept