Notizie di l'industria

Passi di Trattamentu Impermeabile per Articuli Intermedii di Cavi di Bassa Tensione

2021-10-08
Passi di trattamentu waterproof percable di bassa tensionearticulazioni intermediate
1. Dopu chì i terminali sò crimped, wrap filler waterproof around the terminals. Shrink the heat shrink tubu.
2. S'ellu hè un ambiente ligeramente umitu, involge a cinta di riempimentu impermeable à i dui estremità di u cable è sminuisce a guaina (a guaina deve esse incollata à i dui estremità).
3. Se l'ambiente hè duru, a cinta impermeable auto-adhesiva deve esse usata per una impermeabilizazione rinfurzata (a cinta impermeable termoretractibile pò ancu esse usata, generalmente usamu a cinta autoadesiva, a cinta termoretractile hè usata per a riparazione di danni di cable).
mètudu:
1. Dopu à riempie u filler impermeable, imbulighjate una strata di cinta impermeabile autoadesiva nantu à a capa esterna di u filler o stende a cinta impermeabile autoadesiva per parechje strati, ma u grossu ùn deve esse troppu grossu, per ùn esse micca. troppu grande è a manica di pipa insulating ùn pò micca entre.
2. Mettite u tubu shrinkable di u calore nantu à a cola per rinfriscà bè.
3. Wrap nastri impermeabili in i dui estremità di u tubu shrinkable di u calore, è poi chjappà una strata di cinta impermeabile autoadesiva, imbulighjate a cinta impermeabile è a cinta autoadesiva nantu à e duie estremità di a guaina d'insulazione di u cable, è poi riscalda è riduce u guaina.
We use cookies to offer you a better browsing experience, analyze site traffic and personalize content. By using this site, you agree to our use of cookies. Privacy Policy
Reject Accept