Notizie di l'industria

Diverse precauzioni quandu si stallanu pressacavi

2021-10-08
Diverse precauzioni durante l'installazionepressacavi
1. Trattamentu di schermu semiconductor internu
Induve u corpu di u cable hà una strata di scudo internu, a strata di scudo internu di a parte di u cunduttore di u tubu di crimping deve esse restaurata quandu l'articulazione hè fatta, è una parte di u scudo internu di u semiconductor di u cable deve esse rimessa da parte per chì l'internu. scudo di u connettore nantu à u tubu di cunnessione pò cumunicà cù l'altri. Assicurà a continuità di u semiconductor internu, cusì chì a forza di u campu à l'articulazione hè uniformemente distribuita.
2. Trattamentu di schermatura di semiconductor esterni
U scudo di semiconductor esterno hè un materiale semi-conduttivu chì agisce cum'è un campu elettricu uniforme fora di l'insulazione di u cable è l'articulazione di u cable. Cum'è u scudo di semiconductor internu, ghjoca un rolu assai impurtante in u cable è l'articulazione. I porti di semiconductor esterni deve esse puliti è uniformi, è una transizione liscia cù l'insulazione hè necessaria, è una cinta di semiconductor hè aghjuntu à l'articulazione di u cable per cunnette cù u scudo semiconductor fora di u corpu di u cable.
3. Trattamentu di u conu di forza di reazzione di cable
Durante a custruzzione, u conu di forza di reazione cù a forma è a dimensione esatta hà a stessa distribuzione potenziale nantu à tutta a superficia di u conu. Quandu facia u cune di reazzione di cable cross-linked, un strumentu di taglio speciale hè generalmente utilizatu, o pò esse ligeramente riscaldatu cù un focu ligeru è realizatu cù un cuteddu affilatu. Dopu u tagliu è a forma basica, aduprate un vetru di 2 mm di spessore per scrape, è infine utilizate a carta vetrata per lucidare da grossa à fina finu à liscia.
4. Metal shielding è trattamentu grounding
U rolu di a schermatura metallica in i cavi è i connettori hè principarmenti di cunduce i currenti di cortocircuiti di difetti di i cavi è di scherma l'interferenza elettromagnetica da i campi elettromagnetici in l'equipaggiu di cumunicazione vicinu. In u funziunamentu, u scudu di metallu hè à u putenziale zero sottu un statu ben fundatu. Quandu u cable falli, , Hà a capacità di cunduce currente di cortu-circuit in un tempu assai cortu. U filu di messa in terra deve esse saldatu in modu affidabile, è i scudi metallichi è i tapes d'armatura nantu à u corpu di u cable di a scatula à i dui estremità deve esse saldati fermamente, è a terra di a testa terminale deve esse affidabile.
5. Sigillatura è prutezzione meccanica di articuli
U sigillamentu è a prutezzione meccanica di l'articulazione sò a guaranzia per assicurà u funziunamentu sicuru è affidabile di l'articulazione. Hè necessariu di prevene a penetrazione di l'umidità è l'umidità in u cable joint. Inoltre, un groove di prutezzione di l'articulazione o una scatula di prutezzione di cimentu deve esse stallatu in a pusizione di l'articulazione.
Brass Double-locked Cable Gland
We use cookies to offer you a better browsing experience, analyze site traffic and personalize content. By using this site, you agree to our use of cookies. Privacy Policy
Reject Accept