Notizie di l'industria

Precauzioni per l'installazione di u Connettore Waterproof Cable

2021-10-08
Precauzioni per l'installazione diconnettore impermeabile di cable
Sceglie i materiali di giunzione adattati secondu u tipu è e specificazioni di i giunti di cable. Oghje, a qualità di i materiali di u cable joint hè ancu irregulare. In ogni casu, per assicurà a qualità di i giunti di cable, hè cunsigliatu per ùn esse micca prezzu, è hè megliu di sceglie i materiali di fabricatori affidabili di cable joint.
Hè megliu micca di sceglie i ghjorni piovosi quandu cunnetta u cable, perchè l'acqua in u cable affetterà seriamente a vita di serviziu di u cable, è ancu accidenti di cortu circuitu pò esse in casi serii.
Assicuratevi di leghje attentamente u manuale di u produttu di u fabricatore prima di fàconnettore impermeabile di cable.Questu hè particularmente impurtante per i cables di 10kV è sopra. Pensate à tutti i prucessi prima di fà. Per i connettori terminali di cables blindati unicu core sopra 10kV, ricordate chì solu una estremità di a striscia d'acciaio pò esse messa in terra.
U pipa di ramu ùn deve esse pressatu troppu duru, finu à ch'ella hè crimped in u locu, a faccia fini di ramu dopu à crimping hè liatu à avè parechji punti risuscitatu, stu deve esse flattened cù un schedariu, è ùn burrs deve esse lasciatu.
Quandu si usa l'articulazione di u cable termoretraibile per soffià a torcia, fate attenzione à a torcia chì si move avanti è avanti, è micca solu mantene a torcia in una direzzione.
A dimensione di u cunnessu di u cable friddu-shrinkable deve esse strettamente in cunfurmità cù i disegni, soprattuttu quandu tira u supportu in u tubu riservatu, sia più attentu.
Brass Breathable Cable Gland
We use cookies to offer you a better browsing experience, analyze site traffic and personalize content. By using this site, you agree to our use of cookies. Privacy Policy
Reject Accept