Notizie di l'industria

Punti da nutà quandu si stallanu cunnessi impermeabili di cable

2021-10-18
Punti da nutà quandu si stallanuconnettori impermeabili di cable
1. Sicondu a specificazioni di u mudellu di u cable connector, a qualità di u materiale di u cable connector ùn hè micca uniforme. In ogni casu, per assicurà a qualità di u cable connector, hè cunsigliatu per ùn esse micca prezzu. Hè megliu di sceglie i materiali da i fabricatori di cunnettori di cable affidabili.
2. Hè megliu micca di sceglie i ghjorni piovosi quandu cunnetta u cable, perchè l'acqua in u cable affetterà seriamente a vita di u serviziu di u cable, è ancu un accidentu di cortu-circuit pò accade.
3. Prima di fà u connettore impermeable di cable, leghjite attentamente u manual di u produttu di u fabricatore. Questu hè particularmente impurtante per i cables di 10kV è sopra. Eseguite tutte e prucedure prima di eseguisce.
4. Per ghjunti terminali di cables blindati unicu core sopra 10.10kV, ricordate chì solu una fine di a striscia d'acciaio hè messa in terra.
5. Quandu pressu u pipa di ramu, ùn deve esse troppu duru. Finu à quandu hè pressatu in u locu, ci saranu assai bumps nantu à a superficia finale di rame dopu à pressa. Questu deve esse appiattitu cù un schedariu, senza lascià burrs.
6. Quandu s'utilice una torcia cù una unione di cable shrinkable calori, fate attente à u muvimentu di fronte è di daretu di u soffiu, è micca solu continuamente soffia a luce in una direzzione.
7. A dimensione di l'articulazione di u cable friddu-shrinkable deve esse strettamente in cunfurmità cù i disegni, soprattuttu quandu pigliate u bracket in u tubu riservatu.
Waterproof Cable Gland
We use cookies to offer you a better browsing experience, analyze site traffic and personalize content. By using this site, you agree to our use of cookies. Privacy Policy
Reject Accept