Notizie di l'industria

Vantaghji di Nut

2021-10-18
Vantaghji dinoce
A noce, cunnisciuta ancu com'è noce, hè una noce auto-strincante. Hè adupratu nantu à una piastra fina o una spezia di noce nantu à una piastra fina. A so forma hè tonda, cù denti cunvessi è solchi di guida à una estremità. A prufundità intarrata di i bulloni di l'ancora è i ganci sò per assicurà a friczione trà i bulloni è a fundazione, in modu chì i bulloni ùn saranu micca tirati è dannati. I bulloni di l'ancora anu a funzione di fissazione di l'equipaggiu senza forte vibrazione è impattu. U principiu hè di appughjà i denti embossing in a pusizioni di u foru predeterminatu di u materiale di foglia. In generale, u diametru di u pirtusu di u foru preset hè un pocu più chjucu cà quellu di unoce, è i denti spline di u rivet sò pressu in a piastra per pressione, cusì chì u perimetru di u pirtusu hè generatu. Deformazione plastica. U deformatore hè spressu in a groove di guida per pruduce un effettu di bloccu.
Rivatura di pressionenocisò spartuti in S tippi di noci riveting di prissioni d'acciaio rapidu-cut, CLS tipu di riveting in acciaio inoxnoci, Dadi riveting di pressione di l'acciaio inossidabile di tipu SP ènoci di riveting di pressione di rame-aluminiu di tipu CLA. Si deve esse usatu in diversi ambienti. I fasteners sò ancu chjamati parti standard in u mercatu, chì sò cumpunenti meccanichi chì ponu risolve meccanicamente o ligà dui o più cumpunenti. Hè carattarizatu da una larga varietà di specificazioni, diverse prestazioni è usi, è un altu gradu di standardizazione, serializazione è generalizazione. I fasteners sò i pezzi basi meccanichi più utilizati è sò in grande dumanda. Specificazioni sò generalmente da M2 à M12. Ùn ci hè micca un standard naziunale unificatu per i noci, è sò spessu usati in l'armarii di chassis è l'industrii di sheet metal.
Serie S, serie CLS e serie SPnocifurnisce un metudu simplice per installà fili internu per pulisce i prudutti di foglia, è ghjucà un rolu fissu affidabile. Ci sò generalmente dui tipi dinoci, unu hè ferru, vale à dì, azzaru di carbone. Unu hè l'acciaio inossidabile, è di sicuru ci sò nuci di ramu è d'aluminiu, ma questi sò menu usati. U ramu hè sempre un pocu utile, è i noci cum'è l'aluminiu sò raramente usati. Ci hè dui gradi di noce esagonale, unu hè 4.8 gradu, noce ordinariu, è l'altru hè u gradu 8. Per più cunniscenze di l'industria nantu à i noci, leghjite a tabella di specificazione di noci è a tavola di specificazione standard naziunale di l'industria di noci. Quessinoceschede di specificazione è cunniscenze standard di l'industria. Avemu una cunniscenza più profonda di i noci. A noce chjuca è dilicata rende perfetta a trasfurmazioni piatta di un latu di u bordu. Quandu si stallanu, basta à inserisce a noce in u pirtusu di a piastra metallica è appughjà per compie a funzione solida intarsiata.
Vantaggiu di l'applicazione
1. Mantene a parte posteriore di u tavulinu cumplettamente pianu,
2. Picculu è squisitu, adattatu per tutti l'equipaggiu elettronicu o di precisione,
3. Alta resistenza di torsione;
4. Attrezzatura cunvene, solu semplice riveting di pressione;
5. Serialization of specifications pò scuntrà una varietà di esigenze disignu.
Brass Breathable Vent Plug
We use cookies to offer you a better browsing experience, analyze site traffic and personalize content. By using this site, you agree to our use of cookies. Privacy Policy
Reject Accept