Notizie di l'industria

Perchè aduprà un adattatore o riduttore?

2022-06-10


Quandu i pressacavi assicuranu un cable à un equipamentu,a volte,ci saranu prublemi di cumpatibilità.



Per esempiu, i diametri di filu o tipi di filu di certi cumpunenti di u sistemadifferenu da quelli chì eranu originali destinati.


Hè quandu avete bisognu di un adattatore o riduttore.




Riduttore è adattatoresò furniti un mezzu di cunnessione trà l'equipaggiu è i pressacavi cù tippi di fili o dimensioni di filamenti dissimili.

 

A sfarenza trà l'adattatore è u riduttore hè un enlarger sò utilizati quandu a glàndula di u cable hà un filu di cunnessione più grande chì u foru di filu nantu à u dispusitivu.

 

À u cuntrariu, un riduttore sò utilizati quandu a glàndula di cable hà un filu di cunnessione più chjuca chì u pirtusu di filu nantu à u pezzu di l'equipaggiu.



U vantaghju di utilizà un adattatore o riduttore hè chì ùn ci hè micca cunversione costosa è complicata o retrofitting è risparmià soldi è travagliu.

 

U riduttore è l'adattatore sò dispositi simplici è viti chì aiutanu l'equipemt à creà un segellu chì pò resiste à l'acqua di l'acqua o l'acqua alta.


ancu qualchi adattatore high-satndard è riduzzione pò ancu esse usata à impedisce l'entrata di gas inflammable in enclosures equipaggiu in zoni periculosa.



Jixiang furnisce alta qualitàreducer è adattatoresò fatti di Lattone nichelato o acciaio inox. È u circulu o l'esagonu hè dispunibule per una stallazione faciule.


Reducer è adattatoresò ghjunti cumpletu cù una guarnizione O-ring per filettati maschili.


TL'O-ring hè situatu in un recessu nantu à a faccia di u pruduttu,


aiutendu à prutege l'O-ring da danni ambientali è assicurendu chì ùn hè micca spustatu durante a stallazione.



Ogni dumanda o dumanda, per piacè cuntattateci!



We use cookies to offer you a better browsing experience, analyze site traffic and personalize content. By using this site, you agree to our use of cookies. Privacy Policy
Reject Accept