Notizie di l'industria

Applicazione di i pressacavi nantu à i sistemi CCTV

2022-08-20


I Sistemi CCTV sò una parte di a nostra vita di ogni ghjornu.


Sò omnipresenti è si trovanu in e nostre case, in strade, autostrade, stazioni ferroviarie, treni, musei, cinema, ospedali è numerosi altri lochi publichi.
 
Ma u cabling in CCTV Systems hè u ligame più debule di un circuitu è ​​hè spessu sottumessu à l'attaccu per l'esposizione à e cundizioni estremi chì sò tenuti à operare.
 

I pressacavi sò una soluzione perfetta per aiutà i Sistemi CCTV à u funziunamentu cuntinuu senza interruzzione, minimizzà i tempi di inattività costosi è i costi di mantenimentu.



Pressacavi in ​​nylonper i sistemi CCTV

Hè assai cumuni è impurtante di utilizà ghiandole di cable di nylon per prutege i sistemi CCTV.


I pressacavi di nylon Jixiang ponu ghjunghje à u nivellu di prutezzione IP68 è ponu efficacemente impedisce l'ingressu di l'acqua è a polvera nantu à a camera è scatuli di junction.


Inoltre, i pressacavi di nylon sò fatti di plastica di nylon d'alta qualità, resistente à l'acidu, l'alcali è l'alcool, resistente à u calore, ignifugu, etc.


I glànduli di cable di nylon hè un bonu modu per aiutà u sistema à travaglià in un ambiente esterno



Pressacavi a prova di esplosioneper i sistemi CCTV
 
Oghje, i Sistemi CCTV sò ancu largamente usati cum'è strumentu di surviglianza è di surviglianza in ambienti industriali periculosi,

cumprese piattaforme on- and offshore, raffinerie, piante chimiche, cisterna, marine è altre zone periculose.
 
Pudete usà glànduli di cable a prova di esplosione per superà u prublema di cunnessione di u cable in e zone periculose.


Jixiang furnisce pressacavi ATEX a prova di esplosione per assicurà u livellu di prutezzione Ex d di i sistemi CCTV.



Adattatori e riduttori per pressacaviper i sistemi CCTV

A gamma Jixiang di Adattatori è riduttori di pressacavi hè pensata per a cunversione di filu è dispunibule in una larga gamma di tipi è dimensioni di filu.

L'adattatori di glàndula di u cable hè utilizatu quandu u pressatu di u cable hà una dimensione di filu più grande chì a dimensione di filetta di l'entrata di l'involucro.

À u cuntrariu, quandu u filatu di u cable hà una dimensione di filu più chjuca cà a dimensione di filettatura di l'entrata di l'armadiu, avete da cunsiderà selezziunà un riduttore di pressacavi adattatu per cunnette.




L'usu di adattatori di ghiandole di cable è riduttori hà permessu di superà u prublema di i diversi tipi di filu nantu à a cunnessione à u sistema di càmera è a scatula di junction.


L'applicazione di ghiandole di cable à u sistema CCTV pò rende u sistema tutale più durable è affidabile, è riduce assai u numeru di mantenimentu è costu.
 


Jixiang Connector hè un fabricatore prufessiunale di pressacavi, ùn solu pò furnisce ogni tipu di pressacavi, ma pò ancu furnisce servizii persunalizati.


Benvenuti à cuntattateci direttamente per più dettagli.

We use cookies to offer you a better browsing experience, analyze site traffic and personalize content. By using this site, you agree to our use of cookies. Privacy Policy
Reject Accept