Notizie di l'industria

Pressacavi per l'armadiu

2022-09-06


In ambienti viventi è industriali, pudete truvà recinzioni elettrici in ogni locu.

 

I glànduli di cable in una parte indispensabile di a cunchiglia. Hè necessariu di sceglie i pressacavi adattati per l'involucri.



Pressacavi di plasticaèPressacavi di metalluper i contenitori IP

 

I glànduli di cable di plastica è i pressacavi di cable metalliche sò i glànduli di cable più cumuni utilizati in l'involucri IP, pensati per attaccà è assicurà l'estremità di un cable elettricu à l'involucri è i glànduli di cable metalliche ùn solu ponu aiutà l'involucri à u nivellu IP specificatu.

 

JixiangI pressacavi di plastica sò fatti dinylon PA66, I glànduli di u cable metallicu sò fatti di latu nichelatu o acciaio inox.

 

Tramindui di ghiandola cable plastica è ghiandola cable metal pò ghjunghje sin'à prutezzione level IP68, resistente à l'acqua salata, l'acidu debule, l'alcohol, l'oliu, u grassu è a solvibilità cumuni. Hès le migliori soluzioni per custodie IP.




Pressacavi ATEXpera prova di esplosionerecinti

 

L'armadiu a prova di esplosione hè un recintu abbastanza robustu per cuntene ogni tipu di splusione interna è impedisce l'ignizione di sustanzi inflammabili in l'area immediata. 

 

Gland di cable a prova di esplosione sò stallati à l'entrata di u cable di prova di esplosionerecintuper terminale l'accessu à u cable, mantene a forza di esse tirata fora per u cable è eseguite a gestione di a cunnessione di l'estremità di u cable.

 

I pressacavi a prova di esplosione di Jixiang sò fatti di ottone nichelatu o acciaio inox, cù installazione rapida, sicurezza, affidabilità di bona pr.otezzione.Èavè certificazione ATEX, pò fà una pressione unica o doppia pressione.

 

Crede chì i nostri pressacavi ATEX seranu a megliu scelta per i vostri chjusi a prova di esplosione.





Jixiang Connector un fabricatore prufessiunale da a Cina èoffre una vasta scelta di pressacavi per risponde à i vostri bisogni.

Benvenuti à cunsultàci per sceglie i pressacavi adattati per u vostru recintu. Seremu piacè di aiutà vi.



We use cookies to offer you a better browsing experience, analyze site traffic and personalize content. By using this site, you agree to our use of cookies. Privacy Policy
Reject Accept